• mercedes-benz-amg-gt-c190_fallback_03_740x295__02-2017.jpg
  • mercedes-benz-amg-gt-c190_fallback_06_740x295__02-2017.jpg
  • mercedes-benz-amg-gt-c190_fallback_10_740x295__02-2017.jpg
  • mercedes-benz-amg-gt-c190_fallback_01_740x295__02-2017.jpg
  • mercedes-benz-amg-gt-c190_fallback_09_740x295__02-2017.jpg
  • mercedes-benz-amg-gt-c190_fallback_07_740x295__02-2017.jpg
  • mercedes-benz-amg-gt-c190_fallback_02_740x295__02-2017.jpg
  • mercedes-benz-amg-gt-c190_fallback_05_740x295__02-2017.jpg

Pure Performance – Versenyzők alkották.

Azért érkezett, hogy magával ragadja Önt.
Itt van. Az affalterbachi nyilatkozat. Hosszú motorházteteje, a hátra húzott utastér és a széles, erőteljes far. Ezek egy Mercedes-AMG sportautó arányai. Ugrásra készen lapul a talajra. Halmazállapota a száguldás. Megtapasztalható Mercedes-AMG GT, Mercedes-AMG GT C Edition 50, Mercedes-AMG GT R és Mercedes-AMG GT S változatban.

 

 
Meghajtás – tiszta erő fémből, üzemanyagból és tudásból.mercedes benz amggt class c190 facts pureperformance transmission 230x131 02 2017

Az erőteljes motorok a Mercedes-AMG-nél mindig egészen rendkívüli téma. Tapasztalt mérnökök nagy szenvedéllyel és lelkesedéssel fejlesztenek az egész világon egyedülálló, nagy teljesítményű motorokat.

Ellentétben a nagy szériás gyártással, itt hagyományosan minden motort a „One Man, One Engine“ filozófia szellemében, manuálisan gyártanak. Egy motort egy technikus szerel össze, és felelős a forgattyús tengely beszerelésétől a blokkba a kábelezésen át a motorolaj betöltéséig a motorba – amit aláírásával igazol az AMG motortáblán.

Az újonnan kifejlesztett AMG 4,0 literes, V8-as biturbó motor, szárazkarteres kenéssel és akár 430 kW teljesítménnyel valamint 700 Nm[1] maximális forgatónyomatékkal is e szerint az elv szerint épül fel és a Mercedes-AMG GT, Mercedes-AMG GT C Edition 50, Mercedes-AMG GT R és Mercedes-AMG GT S hosszú motorházteteje alatt található.

 

Technika – a versenypályán született, az utakon nőtt fel.mercedes benz amggt class c190 facts pureperformance technique 230x131 02 2017
Nemcsak tisztán a motor teljesítménye határoz meg egy nagy teljesítményű gépkocsit. Sokkal inkább a műszaki fortélyok összessége, melyek lehetővé teszik, hogy hatalmas hajtóerejét átvihesse az aszfaltra és a ellenállhasson a nagy centrifugális erőknek.

Az AMG DRIVE UNIT segítségével az AMG DYNAMIC SELECT kontrollerrel előválaszthatók a menetprogramok, az Ön kívánsága szerinti menetteljesítményekhez. Az AMG SPEEDSHIFT DCT hétfokozatú sportváltó és a zárható hátsó differenciálmű (típustól függően mechanikus vagy elektronikus) alakítják végül az erőt tiszta gyorsulássá.

Az autósportban eredményes kettős keresztlengőkaros építési mód alkalmazása az AMG sportfutóművel valamint az állítható lengéscsillapító-rendszerrel rendelkező AMG RIDE CONTROL sportfutóművel meggyőző teljesítményt tesz lehetővé a versenypályán. Ez mindenekelőtt a kitűnő keresztirányú dinamikában és menetstabilitásban mutatkozik meg, nagy sebességeknél.

 

Könnyűszerkezetes építési mód – minden gramm a megfelelő helyen.mercedes benz amggt class c190 facts pureperformance lightweight 230x131 02 2017
Elöl könnyedebb, mint hátul. Egy sportautó kitűnő teljesítménye az optimális tömegelosztáson alapul. Az intelligens könnyűszerkezetes építési mód és a kifinomult meghajtási koncepció segítségével a Mercedes-AMG GT súlypontja egy döntő lépéssel hátrább került.

Ez az optimális súlyelosztás, 47 : 53 arányban az első- és hátsó tengely között a transaxle építési móddal valósítható meg. Az első-középmotort egy rendkívül könnyű és nagy csavarodási merevségű karbon kardántengely köti össze a hátsó tengelyen található duplakuplungos sebességváltóval.

A kompakt AMG 4,0 literes, V8-as biturbó motor mélyen van beépítve az alumínium-spaceframe vázba és szárazkarteres kenéssel rendelkezik. Ez egyrészt alacsonyabb súlypontot tesz lehetővé, másrészt a külső olajtartály valamint az olajszivattyú garantálják az optimális olajellátást nagy keresztirányú gyorsulások esetén is.

További információk: www.mercedes-benz.hu