Alkatrész ajánlatkérés Elérhetőségeink Tesztvezetés Szervíz bejelentkezés Üzenjen nekünk

Minőségirányítás


Minőségirányítás

A JÁSZ-PLASZTIK Autócentrum Kft. politikájának alappillére egy olyan minőségirányítási rendszer fenntartása (melyet nemzetközileg elismert tanúsító szervezet tanúsít) és folyamatos fejlesztése, mely rendszer elemei a vevőhöz való eljutásáig végig kísérik a szolgáltatást, így biztosítva az üzleti partnerek bizalmának megtartását és erősítését, valamint új vevői kapcsolatok kialakítását. A szervezet célja, hogy a forgalmazott, értékesített termékek, nyújtott szolgáltatások versenyképességének fokozásán túl, a vevői igények a legmagasabb szinten teljesüljenek.


Az európai normáknak megfelelő, világszínvonalat képviselő és kiemelkedő minőségű szolgáltatásokat nyújtunk. Arra vállalkoztunk, hogy ügyfeleink számára igényeiknek megfelelő termékpalettából, magas színvonal biztosításával, a megrendelt termékeket hiba nélkül szerezzük be, végezzük el szolgáltatásainkat, és ezen tevékenységünket olyan szolgáltatásokkal egészítsük ki, amely a vevőink, megrendelőink munkáját is kényelmesebbé és hatékonyabbá teszik. Ennek a koncepciónak rendeljük alá szolgáltatói tevékenységünket.


Folyamatosan mérjük és elemezzük a megrendelői, vevői elégedettséget, melyek alapot képezhetnek a folyamatos fejlesztésnek. A minőségirányítás teendőit vállalatunk összes dolgozója napi feladatának tekinti. Azon túl, hogy lényeges szempontnak tekintjük a dolgozók minőségi munka iránti elkötelezettségét és szakértelmét, arra törekszünk, hogy szolgáltatói rendszerünkben az emberi tévedés lehetőségét kiküszöböljük, a potenciális hibalehetőségeket megszüntessük, az esetleges hibák előfordulását megelőzzük.


Magas színvonalú, minőség orientált munkavégzést várunk el minden dolgozónktól, amit vezetőségünk messzemenőkig támogat a szükséges személyi, tárgyi feltételek és a megfelelő munkakörnyezet biztosításával. A dolgozók folyamatos képzésével és a rendszereink működését, fejlesztését segítő ötletek megvalósításával elősegítjük a folyamatos fejlődésünket, s ez által is javítjuk a szolgáltatásunk minőségét, melyért felelősséget vállalunk.

​​